Het begin! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Manon Prijs - WaarBenJij.nu Het begin! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Manon Prijs - WaarBenJij.nu

Het begin!

Blijf op de hoogte en volg Manon

04 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo lieve volgers!

Inmiddels ben ik na ongeveer 30 uur reizen aangekomen op de campus in Port Alfred! 1 klein minpuntje, is dat ik helaas Vera heb moeten achterlaten op Johannesburg, aangezien onze vlucht van München naar Johannesburg 2 uur vertraging had, en er helaas geen beschikbare vluchten meer waren. Balen!
Bij aankomst op de campus, kreeg ik mijn kamer toegewezen. Fijn! Ook hier een kleine tegenslag, namelijk dat deze kamer al bezet was door 2 jongens! Na een poos wachten werden ik, en nog 2 anderen naar de ‘nieuwe’ kamers gebracht. Hier was alleen niks aanwezig, behalve een bed. Er waren zelfs geen sleutels, dus hier was ik niet van plan mijn nacht door te brengen. Inmiddels ben ik samen met een ander meisje (Tess) naar een andere kamer voor in elk geval komende nacht. En morgen wordt er gekeken naar een oplossing.
Wel ben ik er al achter dat de zuid afrikanen hele vriendelijke mensen zijn. Ook zijn er een hele boel mensen, die alleen hier naar toe gekomen zijn, dus dat is in elk geval super fijn!
Morgen ga ik even naar de winkel, om ook te kijken naar een sim kaart en even wat eten en drinken, want nu hebben we helemaal niks!
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn nummer en verdere hoogte en diepte punten van mijn reis!

Liefs en tot snel!

Manon

  • 04 Februari 2017 - 23:30

    Jan Willem:

    Zet hem op Manon! Komt vast helemaal goed :D

  • 05 Februari 2017 - 21:50

    Wil Lütter:

    Even wennen Manon in zo'n vreemd land, maar het zal vast goed komen.

  • 05 Februari 2017 - 21:58

    Jan Lütter:

    Veel succes met het vinden van je kamer

  • 06 Februari 2017 - 15:02

    Henri:

    Goed bezig Manon!
    Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 16 Jan. 2017
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 14288

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 02 Juli 2017

Grand Tour South Africa

Landen bezocht: